Kao što ste verovatno već upoznati, na ovogodišnjem BlizzConu najavljene su bitne izmene koje stižu u HotS početkom sledeće godine. Kada mislimo na izmene, one se ne odnose samo na rework heroja, buffove i nerfove, već na sam gameplay.
Današnji članak biće samo prvi u nizu koji će se odnositi na izmene u igri, zato nas pratite u narednom periodu, jer ćemo svakodnevno obrađivati po jednu od bitnih tema. U ovom tekstu pričaćemo o promenama koje su dobile građevine (kule, fortovi) i kako će to uticati na sam gameplay.
Najbitnija izmena kod građevina, jeste ukidanje municije. Na prvu loptu, izmena ovog tipa možda vam se ne čini previše bitnom, ali i te kako jeste. Više puta tokom igre bili ste žrtva agresivnih i dominantnijih heroja na solo lejnu, a da toga niste ni bili svesni. Upravo ograničen broj metkova na građevinama omogućavao je snažnijim herojima da, korak po korak, osvajaju lejn dok vam ne istroše resurse. I onda mogu slobodno da caruju ispred vaše baze, sve dok ne stigne pomoć sa drugog lejna (koja uvek kasni).
Sigurno ste se više puta našli u ulozi Brightwinga u double support partiji, koja nema pravog solo lejnera, pa je taj zadatak zapao baš vama. Kako život u Nexusu nikada nije bio lak, sa druge strane vas čeka Dehaka, Malthael ili Sonya koji vam zagorčaju život. U 2018, stvari će se malo promeniti. Naravno opet će Sonya ili bilo koji drugi heroj izaći kao pobednik iz toga lejna, ali vas barem neće toliko ispushovati. Ova izmena sa sobom povlači i više rotacija, jer će biti teže osvojiti lejn u “idealno” izjednačenoj borbi.
Ni sololaneri poput Azmodana i Zagare sada neće više tako lako pushovati lane svojim summonima i dominacijom u lejnovanju.
Regen globovi sa novim izmenama nagrađivaće dominantnije igrače. Naime, kada izmene stignu, moći ćete da pokupite protivnički globe u onom kratkom periodu pre nego što istekne. Umesto kao što je do sada trajao 6 sekundi, sada do 4 sekunde može samo saveznički heroj da pokupi Globe, a onda još 4 sekunde može bilo ko.
Sada će biti još veća unutrašnja borba, da li napustiti svoju sigurnu poziciju ispred kula, i otići po taj Regen, jer sada on može da dospe u ruke neprijatelja. Iskreno, da se ne lažemo, svi smo imali par nebuloznih smrti u karijeri samo zbog toga Regen Globa, gde kada odemo po njega izgubimo više Healtha nego što zapravo dobijemo.
Nije samo prednja kapija dobila izmena sa novom zakrpom koja nas očekuje. Mala kula koja uvek stoji uz Fort, odlazi u zaborav. Ionako je samo donosila dodatni XP kada se već probije Fort. Ta jedna mala kula u naletu par heroja, ne predstavlja nikakvu prepreku. Kao bonus na ovaj “structure nerf” Fortovi dobijaju opciju True Sight, koja im omogućava da otkriju nevidljive heroje. Do sada tu opciju imao je samo moćni Core.
Takođe, kule i fortovi/keepovi dobijaju mali buff u HP, u vrednosti kule koje sada više nema, kako bi ukupna količina HP-a ostala ista.
Izmena koja će se najviše svideti Abathur herojima, naročito kada zli matchmaking u Quick Matchu upari stealth heroja protiv vas koji igrate Abathura, i odjednom njihov jedini cilj u igri postaje jurnjava sa nezaštićenom bubom.
Ono što smo još uspeli da saznamo od strimera sa BlizzCona, jeste promena koja se odnosi na “side wall” odnosno ono malo parče betona, koje mnogi igrači smatraju beskorisnim. Ipak taj mali zidić nije toliko naivan koliko mislite. Prvo, većina igrača ne želi da odvoji još koji auto-attack više da sruši taj zid, jer on pruža vision vašem protvniku i ne dozvoljava vam slobodno kretanje po mapi. Blizzard je odlučio da se sada taj zid automatski sruši kada srušite prednju kapiju sa kulama. Odlična stvar jeste, što će ovo mnogo više otvoriti mapu. Međutim, znamo i neke heroje kojima se ove izmene neće dopasti, a prvi na listi definitivno je Illidan. Jedan način za bekstvo manje.
Takođe, biće odrađena i standardizacija prvog objecitva na mapi. U zavisnosti od battlegrounda, prvi objectiv biće na 1:30 odnosno na 3. minutu, sa unapred upozorenjem od 30 sekundi. Ako se ovih 1:30 odnosi na Cursed Hollow ili Towers of Doom, više nećete moći da natempirate Siege kamp ili Sapper kamp pre prvog map objectiva koji se pojavaljuju tek u 2. minutu.
Toliko smo uspeli da saznamo o ovim izmenama za sada. Sutra vas očekuju promene na kampovima, koje su vrlo zanimljive.