Od svog izlaska Siltbreaker Act I: The Sands of Fate, prirodno je postao najigraniji mod u Dota 2 univerzumu, a u ovom tekstu možete naći detaljan opis kako da pređete kompletnu kampanju.
Kampanja je podeljena u 10 zona, a igrači moraju da pređu svaku pojedinačnu zonu da bi mogli otključati sledeću. Svaka zona ima tri nivoa težine koji su predstavljeni zvezdicama i odnose se na čitav tim. Moguće je preći zonu i bez da zaradite zvezdicu tj. da ne ispunite nijedan kriterijum. Sve gold koji zaradite, zaradićete kao tim i svaka greška će koštati kompletan tim, stoga bi bilo dobro da sam mod igrate sa drugarima ili iskusnijim igračima jer zbog jednog lošeg igrača će ispaštati cela ekipa.
U igri postoji 14 heroja, 5 strenght (Abaddon, Legion Commander, Sven, Tidehunter i Tiny), 4 agility (Drow Ranger, Shadow Fiend, Templar Assassin i Troll Warlord) i 5 intelligence heroja (Dazzle, Jakiro, Lina, Windranger i Witch Doctor). Najbolja kombinacija konkretno za Siltbreaker je da imate jednog tenka, dva dps-a i jednog supporta. Igru je najbolje početi sa 2 Healing Salve-a na tenku te sa po jedinm Healing Salve-om i dva Clarity-a na ostalim herojima.
Zona 1 Howling Weald :
Ovo je najlakša zona u igri, te nije preterano teško postići tri zvezdice, ali će tada količina golda biti limitirana stoga će zona 2 da bude teža. Preporuka je da zonu 1 pređete dva puta, prvi put sa tri zvezdice, drugi i svaki sledeći put iskoristite maksimalan farm. Alpha Dire Hounds tj vukovi vas neće gađati ukoliko stojite u radiusu od 300 range-a, dok Berzerker Hellbears rade suprotno njihov fizikal i aoe napad su na 300 range-a.
Zona 2 Crossroads Garrison :
U ovo zoni je cilj da odbranite garnizon i pobedite bossa. Ono što treba da znate je da vreme počinje da otkucava čim uđete u garnizon stoga nemojte da gubite vreme na razbijanje kutija nego odmah postavite odbranu jer za tri zvezdice sve treba da završite u 5 minuta. Odbrana garnizona nije preterano teška, čak imate i shrine u bazi ako vam zatreba. Branite ukupno tri prolaza levi, gornji i desni. Tenk može da brani jedan prolaz, spell dps poput Line može da brani drugi, dok treći prolaz će zadržati fizikal dps i support. Kada odbranite garnizon pojaviće se boss Lucius Longclaw. Sam boss nije “pametan”, jer sve svoje napade koncentriše pravolinijski stoga je dovoljno da se tenk kreće oko njega izbegavajući napade i tako stvara prostor za ostala tri heroja.
Zona 3 Bonemeal Ridge :
Poput zone 2 ima limitirano vreme od 5 minuta. Cilj zone je da sa 0 smrti spasite 11 vojnika i kapetana. 10 od 11 vojnika se nalaze pre bossa dok su 11. vojnik i kapetan iza samog bossa. Ukoliko ne farmate ovu zonu i hoćete da pređete sa tri zvezdice onda izbegavajte ogrove pre bossa i fokusirajte se da otvorite 10 kaveza za što manje vremena. Poželjno je da se podelite u dve ekipe jedna da ide levo, a druga desno i tako skratite vreme za oslobađanje vojnika. Kada oslobodite 10 vojnika srešćete se na mostu. Gore od mosta se nalazi uzak prolaz koji vodi do bossa, a na samom prolazu stoje 3 ogra koje morate ubiti da vam ne bi došli iza leđa kada krene tuča sa bossom. Sam boss Bogdugg je ništa više nego džinovski ogre sa dva moda napada, jedan na 600-800 range i drugi na 300. Najlakše je kao sa predhodnim bossom da se tenk kreće oko njega dok ostali heroji tuku po njemu. Tenk sa dovoljno movement speed-a treba da se naizmenično primiče i odmiče od Bogdugga i tako izbegava njegove udarce.
Zona 4 Trial of Gallaron :
Ova zona nema bossa, a za prelazak sa tri zvezdice je dovoljan jedan heroj sa Shadowblade-om. Koncept je sledeći, tenk poput Abaddona protrči pored towera, dok tuču sa kripovima izbegava aktiviranjem Shadowblade-a. Razlog zašto je Abaddon posebno dobar je da ukoliko se spetljate zbog njegovog ultija praktično imate još jedan život. Biće vam potreban i jedan Mango da bi mogli sva četiri puta da iskoristite Shadowblade. Na pretposlednjim towerima se nalazi prolaz između kule 2 i 3 (ucrtano na mapi) koji će vas odvesti u prvi od dva posebna Invoker shopa. Ukoliko želite da farmate ovu zonu savet je da imate preko 380 movement speed na svim herojima da bi efikasno savladali prepreke.
Zona 5 The Silkmire Pass :
Zona 5 je prva malo teža zona u igri, ali sa pravilnom taktikom može da se pređe bez ikakvih problema sa tri zvezdice. Sama zona je preplavljena paucima gde je i sam boss pauk. Postoje tri vrste pauka, najmanji koji se nalaze u mrežama i prave eksploziju kada pređete preko mreže, zeleni pauci koji ispaljuju toksin koji vas onemogućava da napadate na dve sekunde i ljubičasti koji poput Batridera imaju laso te mogu da vas vežu i vuku ka bossu. Male paukove efikasno čisti tenk, a prelazeći preko mreža ne gubi preterano helta ako ima samo Vanguard. Zelene i ljubičaste paukove brzo ubijaju dps-ovi, pri čemu je ljubičastog pauka potrebno kontrolisati da ne bi odmakao previše. Boss Ankaboot pored fizikal napada izbacuje i toksin koji posle tri sekunde ekspodira oko vas u određenom radiusu stoga igrači kada budu zaraženi toksinom treba da se odmknu jedni od drugih jer se damage množi sa brojem heroja u radiusu. Najlakše je ubiti bossa sa dva dps-a koji imaju visok attack speed i Monkey King Bar u inventaru koji će omogućiti da Ankaboot praktično ne izađe iz mini stana i tako uradi 0 fizikal damage-a tenku.
Zona 6 Temple of Ermacor :
Zona 6 je ponovo lakša zona gde je jedino pravilo da igrači idu jedan po jedan, da ne postoji čovek iza vas ukoliko aktivirate trap. Treba da otvorite šest chest-ova za 7 minuta bez ijedne smrti. Kada prođete hram doćiće te do dva bossa Temple Guardians. Guardiani su jako slični ogrovima iz zone 3 stim što ih ima dva i mogu da leče jedan drugog. Tenk treba da zamajava jednog Guardiana dok ostala tri heroja ubijaju drugog. Kada ubijete jednog Guardiana ovaj drugi tada aktivira posebnu moć koja se sastoji u pulsirajućim eksplozijama u trajanu od desetak sekundi. U tom vremenu treba da izbegavate eksplozije izlazeći iz iscrtanog radiusa. Kada ubijete i drugog Guardiana vratite se u shop i neka jedan od heroja kupi dodatni Boots i Wind Lace. Čim prođete kroz prolaz iza bossova aktivira se timer za sledeću zonu stoga se krećite zajedno bez da bilo ko kasni.
Zona 7 The Road to Kalabor :
Za ovu zonu imate 3 minuta ako hoćete sve tri zvezdice naravno uz 0 smrti. Boots i Wind Lace koji ste uzeli u predhodnoj zoni ubacite u Brigwyrov inventar. Cilj vam je da ispratite Brigwyra i da pri tome preživi napadače. Najlakša zaštita je da uz pomoć Glimmer Capea izvučete Brigwyra čim postane okružen napadačima. Izbegavajte strele jer rade ogroman damage, a dobra taktika je da kada tenk na sebe pobuče napadače jedan od dva dps-a se pozabavi sa Windranger koje ispaljuju strele.
Zona 8 Kalabor Waste :
U ovoj zoni za 7 minuta treba da ubijete 4 Centaur Warlordsa i 8 Giant Sandswarm Burrowersa. Centarur je ogružen sa manjim belim Centaurima koji ga leče, a sam ima Blade Mail. Taktika je da pobijete prvo bele Centaure ukoliko ih ima više od dva dok tenk kupuje vreme udarajući velikog Centaura. Giant Sandswarm Burrowersi ili Nyxovi su lagani za ubijanje stoga vam ne treba poseban savet. U ovoj zoni se nalaze i dva chest-a iz kojih će po aktivaciji izaći mali zlatni kurir kog treba da ubijete za šta ćete dobiti ogromnu količinu golda. Najlakše je da sa tri heroja pregradite put kuriru i tako ga zarobite u uskom prostoru iz kog ne može pobeći. Ovde se nalazi i drugi Invoker shop, čiji je prolaz pregrađen drvetom koje treba sa isečete sa Quelling Blade ili srušite nekim od spelova koji uništavaju drva. Sam shop i drvo su ucrtani na mapi.
Zona 9 Shatterblast Canyon :
Je verovatno i najteža jer imate svega 90 sekundi da je pređete ukoliko hoćete sve tri zvezdice. Pored tri Buzzick Captaina koji poput Centaura imaju Blade Mail u zoni se nalaze kripovi i katapulti. Prvo eliminišite katapulte jer rade ogroman damage potom se fokusirajte na kapetane. Sami kapetani ispaljuju Sun Ray koji će stanovati sve mete koje zahvati. Ovde je posebno dobar Abaddon jer njegov Aphotic Shield poništava stan efekat Sun Raya. Obične kripove može da čisti dps koji ima aoe poput Drow Ranger ili Line.
Zona 10 Rhyzik’s Stronghold :
Ovo je poslednja zona u kojoj imate samo jednog protivnika, velikog Sand Kinga po imenu Rhyzik. Rhyzik ima četiri stanja gde dva koristite za napad, a u dva bežite od bossa.
Prvo stanje je običan fizikal napad u kome možete da razmenjujete udarce, ali da ne koristite najjače spellove.
Druga varijanta je kada Rhyzik steltuje i aktivira ciklone od kojih morate da bežite stoga vam je potreban visok movement speed.Guardian Shell artifakt će vam dosta pomoći jer vas čini imunim na usporavajući efekt ciklona.
U trećoj varijanti Rhyzik ispaljuje shockwave koji ako vas pogode rade damage, mini stun i prave kamen koji će vam limitirati kretnju po mapi. Biće vam mnogo lakše da izbegavate talase ukoliko se nalzite na samoj periferiji mape i to južnom delu zbog fiksirane kamere u samom modu.
Četvrto stanje je kada se Rhyzik zakopa u zemlju i udara repom pravolinijski poput prvog bossa. Ovo je stanje kad je Rhyzik najranjiviji stoga sve spelove koji rade visok damage bacajte u ovom modu. Pošto ima visok armor i evasion oba dps-a treba da imaju Monkey King Bar. Rhyzik je osetljiv na magical damage stoga support treba da ima Veil of Discord.
Da bi ste prešli ovu zonu sa tri zvezdice trebaju vam artifakti koje dobijate ubijanjem bossova. Posle svakog ubijenog bossa postoji šansa da izbaci artifakt, jedino Rhyzik sigurno izbacuje jedan artifak. Stoga je potrebno da mod pređete više puta da bi pokupili sve artifakte i tek tada se obračunali sa Rhyzikom u te predodređene 4 minute. Spisak svih artifakata je u tabeli ispod.
Mod možete lagano preći za oko sat vremena,a nakon više prelaženja sve će postati stvar mehanike. Ovo je prvi od najavljena četiri događaja, a sledeći nosi naziv Act II: A Vault in the Deep. Iskoristite ovaj mod u potpunosti za farmanje artifakata jer će se isti verovatno moći preneti u sledeći akt.