Iako se sistem sa 10 banova već uveliko koristi na profesionalnoj sceni, dugo nije bilo govora o tome kada će biti primenjen i na ostatak LoL zajednice. Aktuelni League of Legends peč je verzija 7.3, ali Riot već razmišlja o budućnosti. Andrei “Meddler” van Roon, Riotov glavni champion dizajner , najavio je implementaciju sistema sa 10 banova koja će uslediti odmah nakon promena odbrambenih itema i tenk championa, u pečevima 7.9 ili 7.10.
Meddler je objasnio da sistem sa 10 banova, koji se trenutno koristi na profesionalnoj sceni, još uvek nije primenjiv na javnim serverima zbog negativnih implikacija koje može imati na meč. Obzirom da je LoL zajednica Riotu više puta jasno stavljala do znanja da želi manje vremena da provodi u odabiru championa, pitanje je kako će se Riot pristupiti ovom problemu.
Jedno od najboljih rešenja koje se pojavilo na Redditu predlaže da Riot omogući istovremeni ban svim igračima u trajanju od jednog minuta. Iako bi se na ovaj način izgubio redosled banovanja, primena ovakvog sistema bi skratila vreme provedeno u odabiru championa do četiri minuta. Primena dvofaznog sistema banovanja bi sigurno bila najbolja opcija za Ranked Team, ali obzirom da redosled i nije od prevelikog značaja u solokju mečevima, Riot bi trebao ozbiljno da razmisli o ovom predlogu. Naravno, ukoliko bi igrači pokušali da banuju istog championa više puta, ta opcija bi bila onemogućena nakon što je prvi igrač zaključao svoj izbor.
Iako bi primena ovakvog sistema svakako imala svoje mane, možda bi ta kompenzacija bila vredna 3 ili 4 minuta ušteđenog vremena koje bi igrači proveli tokom pojedinačnog banovanja championa. Kada se na to dodaju zakasneli banovi/odabiri championa, zbog kojih bi ceo proces morao da se ponavlja, jasno nam je zašto niko ne želi da Riot dodatno produžava pick/ban fazu.
Da li vi imate predlog kako bi bilo najbolje primeniti sistem sa 10 banova na javne servere?