U poslednjem Community Feedback Update izveštaju za StarCraft 2, David Kim (glavni StarCraft 2 multiplejer dizajner), je najavio nerfovanje Terran jedinice Liberator.
Od kada je stigao sa ekspanzijom Legacy of the Void, Liberator je konstantno važio za problematičnu i veoma jaku jedinicu pa je u poslednjih godinu dana više puta pretrpeo oslabljenja (nerfove).
Anti-air damage mu je smanjen sa 7 na 5 (+2 light), a zatim samo na 5, bez bonusa na Light jedinice. Smanjen mu je radijus u Defender modu, dug range mu je promenjem u upgrade(Advanced Ballistics).
Najnoviji nerf koji će Liberator pretrpeti je smanjen damge u Defender modu sa 85 na 75. Cilj ovog nerfa je pre svega balansiranje Terran vs Protoss matchupa koji je u poslednje vreme u velikom disbalansu (skoro 70% winrate na strani Terrana).
Ovaj nerf će sada povećati potreban broj shotova protiv ključnih Protoss jedinica, 3 pucnja da bi se ubio Stalker/Adept/Zealot umesto dosadašnjih dva, zaitm dva pucnja umesto jednog protiv High Templara i Sentry, i čak 5 pucnja umesto 4, da bi se ubio Immortal.
Ovo u praksi deluje kao solidan nerf i videćemo da li će Liberator konačno prestati da bude toliko dominantna jedinica u ovom matchupu.