Bacili smo oko na web portal sveta tenkova, i na naše čuđenje, pojavila se vest sa trenutnim novostima vezanim za zakrpu 9.15.
Pa da vidimo šta to tačno (za sada..) 9.15 ima novo u ponudi, u poređenju sa trenutnim pečom!
Ukratko: Napokon leti WT E100, buffovani su tenkovi koji su zaista trebali da budu buffovani, nerfovani su OP tenkovi, i dodate su razne opcije u vanila igru, koje su standardne u XVM konfiguracijama.
Opširno:
Što se tiče vozila, najvažnija informacija za većinu igrača viših tirova jeste ta da WaffenTrager auf E100 “leti” iz igre. Novi naslednik je Grille 15. Ako vas zanima statistika ovog vozila, biće na dnu objave. Sem te zamene, podosta tenkova dobilo je rebalans. Nerfovi i buffovi za različite tenkove. Da počnemo od poboljšanja. U 9.15 pojaviće se pozitivne modifikacije nekih lošijih premium tenkova, kao i četiri tenka za koje važi da nisu baš najbolji.
Kina:
~U kineskom stablu modifikacije je dobio 59-Patton. View range sa 370m na 400m, maksimalna brzina u rikverc sa 16 na 20km/h, vreme nišanjenja sa 2,5 na 2,3 sekunde, vreme punjenja sa 7,6 na 7,5 sekundi, kao i bolja preciznost – sa 0,38 na 0,36.
Čehoslovačka:
~U Čehoslovačkoj buff je dočekala Škoda T40, kojoj je penetracija pretvorena iz okej varijante u konkurentnu cifru sa ostatkom tier VI srednjih tenkova – sa 132mm na 145mm.
Ujedinjeno Kraljevstvo i Komonvelt:
~U Ujedinjenom Kraljevstvu buff su dočekali Ahil i Čelendžer, ali su i dalje očajni tenkovi. Možda ahil ne i toliko, ali Čelendžer definitivno. Ahilu je preciznost poboljšana sa 0,33 na 0,32, i vreme punjenja sa 4,6 na 4,4 sekunde. Preciznost u pokretu je poboljšana za 4%, ali je preciznost tokom okretanja trupa smanjena za takođe 4%. Kod Challengera brzina okretanja je poboljšana sa 26 na 28 stepeni/sekundi, preciznost u pokretu za 15%, tokom okretanja za 7%, kao i preciznost tokom okretanja kupole – koja je poboljšana za 20%. Vreme punjenja je smanjeno na 4,4 sekunde za stock kupolu, a 3,9s za glavnu i preciznost je popravljena na 0,32. Pošto imam Conway mk.2 (FV4005), recite da li biste hteli da vidite neko predstavljanje te linije, iako može da se rezimira u dve reči – “NE GRINDATI!”.
Sovjetski Savez:
~Rusi se nisu baš proslavili, buff je dobio A32 (preciznost, penetracija), a nerf su “popili” T-54 laki i T-22 srednji tenk.
Što se T54 tiče, punjenje je podignuto na 8,3 sekunde sa 7,5 ali nišanjenje smanjeno sa 2,2 na 2,1s. Nerfovi T22 su brojni, ali uzimajući u obzir da velika većina nas ni nema taj specijalni tenk, dovoljno je napomenuti da više neće biti tako OP u randomima.
Nemačka:
~Nemci su dobili malo ljubavi kod njihovih starijih, ali i novijih premium vozila – Panzerkampfwagen V/IV dobio je sledeća poboljšanja – preciznost sa 0,39 na 0,37, disperzija tokom okretanja trupa smanjena za 11%, disperzija u pokretu smanjena za 33%, view range podignut na 365m, vreme nišanjenja sa 2,3 na 2 sekunde, preciznost nakon pucanja poboljšana za 11% i najvažnije – tenk više nije tier 6 već tier 5. Drugi tenk koji je dobio buff jeste KanonenJagdpanzer, tenk koji je zamenio Jagdtigra 8.8cm. Vreme nišanjenja poboljšano je sa 2 sekunde na 1,8, penetracija sa 212 na 238mm, ali su preciznost u pokretu i tokom okretanja trupa nerfovane za 20%.
Amerika:
~Amerikanci su dobili negovanja za njihove premium i specijalne tenkove – M56 Škorpiona, T95E2 i T95E6. Škorpionče je dobio novu maksimalnu brzinu u rikverc, poboljšanu na 17km/h sa prethodnih 12km/h. Pored toga preciznost u pokretu i tokom okretanja trupa je bolja za 12%, a vreme nišanjenja je poboljšano sa 2s na 1,9s. T95E2 je dobio buff na view range,400m umesto 390, okretljivost je poboljšana na 44 sa 32, a preciznost u pokretu i okretanju trupa poboljšana za 36%. T95E6 imaće preciznost od 0,38 umesto trenutnih 0,4, nišaniće 2s a ne 2,3, a otpor terenu mu je poboljšan za 22/20/10% (čvrst/srednji/mekan teren).
Japan:
Kod Japana STA-2 je dobila buff koji je pretvorio u konkurentni tier 8 premium srednji tenk, penetracija je sa 186mm poboljšana na 212mm, ali je to došlo po cenu od 7,5s reloada, u poređenju sa prošlim 7,1s. a i preciznost topa nakon pucanja poboljšana je za 14%.
Japanski Tigar (HT #6) je dobio isti buff kao i Škoda T40, penetracija sa 132mm na 145mm.
Tier 3 i tier 4 japanski teškaši su buffovani, ali su nerfovani O-I eksperimental i O-I. Eksperimental je zgažen mnoštvom nerfova, koji se svode na blago (5-10%) nerfovanje svake bitnije stavke. Mobilnost, vreme punjenja, preciznost. Svaki top je nerfovan, i glavni a i stock topovi. Vreme nišanjenja 100mm topa, čiji su parametri, verujem, najvažniji jer mi se čini da se taj top najviše koristi, povišeno je na 2,8s, vreme punjenja podignuto na 10s. Takođe okretljivost kupole je smanjena sa 26 stepeni/sekundi na 22, a okretljivost trupa sa 22 na 20 step/sek. O-I je zadesila slična sudbina, preciznost, okretljivost i punjenje su nerfovani.
Što se tiče važnijih i zanimljivijih promena samog klijenta i igre, više stvari su promenili.
-Dodata je opcija da se vidi model tenka (3D preview) koji je istražen ali nije još uvek kupljen;
-dodat PvE za početnike u igri, format 15v15;
-dodat bolji pregled statistika u garaži (nalik WoWs), kada montirate opremu, stavite consumabelse i istrenirate posadu direktno će se promeniti parametri statistike u garaži, a dodate su i cifre “skrivenih” statistika (npr. kamuflažni rejting);
-Dodate informacije koliko ima tenkova u cap-u i koliko sekundi je ostalo do isteka kapovanja baze;
-Dodati mnogobrojni filteri za tenkove u garaži, npr. tir, da li je premium ili ne,itd.;
-dodate nove zoom opcije, x16 i x25;
-Dodata opcija za pregled pinga servera pred login;
-ako odigrate bitku u vodu, dobićete dodatno iskustvo u zavisnosti od tira koji igrate; (Beo: ne razumem zašto bi se stavila prednost za vod, ali dobro..Opet zezaju igrače koji igraju solo..)
– Sledećih 19 vozila dobili su HD model:
Т-46, Т-127, BT-7, Т-80, SU-85B, Т-43, SU-122-54, Object 430
Pz.Kpfw. 38(t), VK 30.01 (P)
T1 Cunningham, T67, M6
AMX 13 90
Bishop, Centurion Mk. I
WZ-131
Chi-He, Chi-Nu Kai
Statistika Grille 15cm tenka:
Šteta: 563-938
Penetracija: 209-349 mm
Granata/Minuti: 3,79
Vreme Punjenja: 15,8 s
Depresija/Elevacija: -8/+14 stepeni
Uglovi pomeranja kupole levo/desno: 50/50 stepeni
Vreme Nišanjenja: 1,4 s
Preciznost: 0,26 m
Prosečna šteta po minuti: 2845
Helti: 1800 hp
Oklop: 30/16/20 mm
Težina/limit: 40/45 t
Konjskih snaga: 900 k.s
Snaga: 22,5 k.s/toni
Maksimalna brzina napred/nazad: 60/20 km/h
Okretljivost trupa: 25 step/sek
Viewrange: 390 m
Radio domet: 750 m