Godinu dana od izlaska Wasteland dvojke sada pred nama imamo Director’s Cut izdanje igre. Wasteland 2, jedan od prvih naslova Kickstarter rpg renesanse, je igra koja je svakako ispunila očekivanja, ali je ipak postojao solidan broj zamerki koje su hardcore igrači uputili ka igri, pre svega tu i tamo siromašan poslednji deo igre, zatim manjak taktičkih mogućnosti u borbi i relativno loš balans nekih oružja i skillova.
Sa Director’s Cut stiže novi Perks & Quirks sistem koji će nam omogućiti dodatni razvoj i specijalizaciju svakog pojedinačnog člana ekipe, zatim Precision Strikes sistem borbe, gde imamo mogućnost da gađamo pojedinačne delove tela, gde svaki pogodak ima različit efekat na neprijatelja. Osim toga, veliki broj oružja je rebalansiran na osnovnu feedbacka zajednice. Rebalansiran je i loot sistem, kao i određeni borbeni susreti koji su bili previše teški/laki ili prosto neizazovni.
Osim tehničkih, stižu i kozmetička poboljšanja igre. Cela igra je prebačena u Unity 5 engine i izgleda osetno lepše i ispeglanije. Ipak, hardverska zahtevnost ostaje ista, ali će sada biti nemoguće igrati igru na 32-bit sistemima. Veliki broj likova u igri sada je dobio u glasovnu glumu, pa će igra imati i veću imerziju. Na kraju, igra sada izlazi i za Xbox One i PlayStation 4, pa ako spadate u konzolaše, evo prilike da se oprobate u pustarama post-apokalipse. Igra je dobila podršku za kontrolere i u PC verziji, a ukoliko već posedujete Wasteland 2, Director’s Cut izdanje će se automatski naći na vašem Steam/GoG nalogu već danas.