Minecraft je dobio veliki broj dodataka tokom godina, ali fundamenti igre ostali su identični. Sada, Mojang je konačno odlučio da promeni i to, uzevši prvo borbe na dnevni red. Razvojni tim je juče objavio “snapshot” build, test verziju Minecrafta iz verzije 1.9 kako bi objavio šta planira da uradi po pitanju borbenog sistema.
Napadi će doživeti najveću promenu jer sada više neće biti potrebno da konstantno klikćete levim tasterom miša već je držanje dugmeta zaduženo da “napuni” snagu udarca i samim tim ga učini jačim. To znači da će izbegavanje protivničkih udaraca i ispravno tajmiranje sopstvenih biti ključno za pobedu. Tako na primer, da biste ubili zombija, dovoljno je da ga udarite četiri puta “napunjenim” odnosno snažnim udarcem, dok bi vam običnim kliktanjem/udarcem bilo potrebno čak 22.
Mojang doduše kaže da ove promene možda neće dospeti u finalnu verziju igre i žive servere, ali se čini da ipak sve ide u tom smeru. Doduše, “pravi” 1.9 patch je još daleko, ali već imamo obrise toga šta od njega možemo da očekujemo.