U potezu za koji bismo bili sigurni da je prvoaprilska šala, da se pojavio 30. marta ili 02. aprila, Logitech je objavio da menja kompletno ime svoje kompanije iz Logitech u – Logi. Zbog čega? Kako kaže Šarlot Johs, VP brend razvoja u Logitechu – “tech ne znači više ništa”. Odnosno kako je tačno rekao: “Tech je svuda oko nas, tech je sve, stoga tech ne znači više ništa specijalno”.
Iz ove kompanije smatraju da će promena imena pomoći i da konsoliduju ime na čitavom svetu, jer se u Japanu Logitech pojavljuje kao Logicool, zbog problema sa zaštitom intelektualne svojine. Kada su počeli sa razmišljanjem o promeni imena? Kada su kupili Ultimate Ears, trenutno najbolji Logitech proizvod, još 2008 godine. Tada su i odlučili da mu ne promene imen u Logitech, već da ostane UE, ali i da nešto moraju uraditi sa sopstvenim nazivom.
Vizuelno, novi logo je definitivno korak napred u odnosu na stari (koji sada već beleži 34. godinu!) – čistiji je, moderniji i jednostavno prilagođeniji novijim trendovima. Trebalo bi pomenuti i da će ime Logitech, sa novim logoom, ostati aktivno još neko vreme – u pravnom smislu, u korespodenciji – sve dok se ne izvrše sve potrebne radnje kako bi se tranzicija sa Logitech na Logi mogla obaviti bez ikakvih negativnih posledica.
Šta vi mislite, dopada li vam se novi identitet i ime poznate kompanije?