Inspirisani prošlogodišnjim Ice Bucket Challengeom, tvorci igre Dying Light, ekipa Techland, došla je na ideju da lansira svoj viralni projekat – #DrinkForDLC. Oduševljeni reakcijom publike na prvi “beta test” pomenutog izazova, napravili su kompletan plan. Sve što je potrebno da uradite je da ufotkate sebe kako pijete vodu, postavite sliku na Twitter sa hashtagom #DrinkForDLC i to je to. Svi koji to urade dobijaju kod koji daje igračima oružje više grane u igri.
Međutim, postoji još nagrada. Ukoliko se objavi 5000 twittova sa pomenutim hashtagom, svi koji su to uradili dobijaju 50% XP boost u igri. Ukoliko se dogura do broja od 10000, biće objavljen prvi DLC paket, na 20k drugi, na 35 treći i na 50.000 twittova stiže i četvrti besplatni DLC paket za igru.
Zanimljiv način da dođete do DLCa koji se sada već tradicionalno, plaćaju “živim” novcem.