Dres, koji je najavljen na društvenim mrežama Team Liquida, otkriven je zajedno sa kratkim video snimkom i natpisom: „25 godina istorije esporta“.
Navijači mogu kupiti novi dres u oficijalnoj prodavnici Team Liquida od 4. aprila.
Njegov dizajn je minimalan, sa prepoznatljivom plavom bojom Liquid-a, svetloplavim akcentima i jednostavnom kragnom na okruglom dekolteu. Amblem godišnjice organizacije istaknut je uočljivo u sredini.
Prema saopštenju za štampu, amblem je inspirisan „starim srednjovekovnim grbovima“, koji se vezuje za originalni srednjovekovni i fantazijski inspirisan brend organizacije. Prikazuje prepoznatiljivog konja Liquida u beloj boji na plavom ukrašenom štitu kako bi se istakla istorija organizacije.
25 godina Team Liquida
Globalna esports organizacija Team Liquid osnovana je 2000. godine kao klan za strategiju u realnom vremenu (RTS) StarCraft. Od tada je izrasla u jednu od najistaknutijih organizacija u esportu sa svojim timovima u brojnim naslovima, uključujući Counter-Strike, VALORANT, League of Legends i Dota 2.
Liquid takođe vodi Liquipedia portal, jedan od najčešće korišćenih wikija u video igrama i ima tri svoja objekta za obuku u esportu širom sveta, u partnerstvu sa brendom za periferije, Alienvare.
Za svoj 25. rođendan, Team Liquid je već napravio nekoliko promena. Tim se vratio u Overwatch esports i potpisao je ugovore sa dvojicom šahista, Fabianom Caruanom i Magnusom Carlsenom.