Skandal sa Pay2Win elementima, mikrotransakcijama i njihovom prirodom koja izaziva vrstu zavisnosti kod mladih je i dalje popularan, pa smo tako nedavno videli da je u nekim evropskim državama zabranjena trgovina predmetima zbog nereguliranisanih loot kutija u CS:GO i Dota 2.
Rocket League trenutno nije na meti regulacionih tela, ali se Psyonix rešio da unapred valjano objasni kako loot kutije funkcionišu u igri i koliko su šanse da igrači dobiju neki od predmeta.
Developeri nisu pisali šanse za svaki predmet zasebno već su ih podelili po raritetima(rare, exotic, etc) i za svaki od njih dali procentualne šanse.
- Rare: 55%
- Very Rare: 28%
- Import: 12%
- Exotic: 4%
- Black Market: 1%
- Obojena verzija predmeta: 25%
- Sertifikovana verzija predmeta: 25%
Developeri su otišli korak dalje i u objavi na svom sajtu su izneli način na koji se određuju nagrade. Prvo se bira grupa raritera, pa potom sistem bira predmet iz te grupe i na kraju se bira da li će taj predmet biti sertifikovan, obojen, ili oba.
Dalje je iskazano da promene u loot box sistemu nisu načinjene od 2016. godine, odnosno datuma kada su se prvi put pojavile u igri, a iz Psyonixa obećavaju da će o svakoj promeni obavestiti igrače.