U petak je stigla na battle.net servere nova balans test mapa za StarCraft 2, sa ciljem da se testira set određenih izmena do kojih su David Kim i ekipa došli nakon mesec dana analiziranja i feedbacka od strane zajednice. Predložene su 4 izmene od kojih se dve tiču trenutno problematičnih jedinica – Liberator i Ravager, dok druge dve izmene imaju za cilj da podstaknu Terran mech buildove koji su danas poprilično nepopularni i Terran igrači se uglavnom odlučuju za bio kompozicije. Zanimljvo je da je ranije ove godine nerfovan Adept, kao nova Protoss jedinica iz Legacy of the Void, a da su sada predložene izmene i na LotV jedinicama drugih rasa. Mi smo malo testirali izmene ovog vikenda, pa da vidimo šta to imamo na stolu.
One se pre svega tiču Terrana. Cilj je da se ožive neke zapostavljenje mech jedinice. Banshee Hyperflight Rotors apgrejd, koji ubrzava Banshee sa 3.85 na 5.25 je sada dosta jednostavniji i mnogo brži za istraživanje. Više nije uslovljen Fusion Coreom, već je dovaljno samo da imate Armory. Cena je takođe prepolovljena, umesto 200 minerala i 200 gasa, po predloženoj promeni košta 100/100.
Ultra kul, ali ne baš popularni Thor, je sada redizajniran što se tiče njegovog air attacka. Umesto dosadašnjeg splash damgea sa 4×6 damagea i bonusom protiv light jedinica, sada Thor ima single target 50 damge attack na svake 2 sekunde. Cilj je da Thor sada bude counter za late game jake air jedinice, a kako ova promena izgleda u praksi, možete videti ispod (kliknite na sliku za punu veličinu).
Što se nerfova tilče, prvi na udaru je Liberator, nova Terran jedinica koja je stigla sa Legacy of the Void ekspanzijom, a koja ima moćno siege oružje u vidu Defender Moda, kada obeleži određenu oblast gde ima single target damage od ~75. Ova zona je bila zaista velika, sa radijusom 5, pa je sa novim predlogom ova zona smanjena na 4. Cilj ove promene je da se smanji late game moć Liberatora, kao i prostor za harassovanje radilica na mineral laneu. Pogledajte kako izgleda ta promena:
Druga, takođe izuzetno popularna jedinica, koja je na udaru po ovim predlozima jeste Zerg Ravager, takođe jedinica koja nam je stigla sa Legacy of the Void kampanjom. Ravager+Roach kompozicija je izuzetno moćna midgame vojska koja radi odlično u praktično svakom matchupu. Snaga Ravagera je u njegovom Corrosive Bile spellu, koji ima moćni 60 AoE damage efekat i čak 9 range, a može se koristiti na svakih 7 sekundi. Zerg igrač bi tako spamovao masovno Corrosive Bile, a protivnik bi morao da ulaže veliki trud da izbegava efekat i pritom ostane u borbi, što stvara neravnopravne pozicije. Predložena promena je da cooldown traje 10 sekundi, umesto svega 7, što bi umanjilo mogućnost stalnog spamovanja i nateralo Zerg igrača da ekonomičnije troši Corrosive Bile punjenja i tako se da više prostora za direktnu borbu,
avager Corrosive Bile cooldown increased from 7 to 10 seconds.