Poslednjih nekoliko godina navikli smo da nam E3 i Gamescom prezentacije igara ne postavljaju prevelika očekivanja od finalnog proizvoda, naročito po pitanju izgleda igre. Jako čest je bio slučaj da se za prvo prikazivanje igre koristi test verzija sa ”nasviranom” grafikom, a da se sve vrti na nekoj nerealno moćnoj PC mašini. I onda vremenom viđate nove snimke iz igre i sa svakim novim snimkom primećujete opadanje kvaliteta grafike i razočarate se.
Izdavači igara ovo redovno poriču i iznenadilo nas je što je Ubisoft potpuno iskreno to objavio za The Division, igru čiju smo betu nedavno imali priliku da testiramo. Da podsetimo, Ubisoft je sa igrom Watch Dogs napravio isti potez, ali im se to poprilično obilo o glavu. U videu ispod na 13. minutu možete čuti da developeri potvrđuju da su smanjili kvalitet grafike u PC izdanju igre. The Division je multiplatform igra (PC, PS4 i X One), a studiju je to značilo da igra na sve tri platforme mora da izgleda ako ne identično onda barem veoma slično. Kako se dalje navodi, odluka da PC verzija nema najbolju moguću grafiku je doneta i jer ”ne bi bilo fer” prema igračima na konzolama.