Skraćenica OTK u naslovu odnosi se na na „One turn kill“ špilove, odnosno špilove koji (manje-više) imaju win condition koji ubije protivnika „odjednom“, velikom količinom damagea u samo jednom krugu. To su po pravilu Combo špilovi i najpoznatiji takvi primeri Hearthstone špilova kroz istoriju su Miracle Rogue, Grim Patron Warrior, Combo Warlock, razni Malygos deckovi, itd. Sa izlaskom poslednje Hearthsotne avanture, The League of Explorers, pojavila se jedna izuzetno zanimljiva karta koju na prvi pogled niko nije video kao kartu koja će stvoriti novi OTK, ali karta kao da je upravo za to stvorena – Anyfin Can Happen(skraćeno ACH). U pitanju je 10(!) mana Paladin spell, koji summonje na vašu stranu do 7 Murloca koji su umrli u toku partije.
Na prvi pogled karta za late game Murloc špil, kvazi-draw za Murloc špilove kada im ponestane gasa, ali onda su ljudi brzo provalili da postoji jedna specifična kombinacija Murloca sa kojom uz pomoć ove karte možete da protivniku nanesete 30 damagea odjednom! Naime, kombinacija 2x Grimscale Oracle, 2x Bluegill Warrior, 2x Murloc Warleader i Old Murk-eye može da nanese 30 charge damagea! Ovo saznanje je naravno brzo raspalilo maštu deck buildera, i od klasičnog Murloc špila, počelo je da se razmišlja o tome kakav bi špil mogao da se sastavi tako da ovaj combo kao win condition funkcioniše. Paradoksalno, jedna od najboljih Murloc karata koja je uz to i Paladin karta, Murlock Knight, nema svoje mesto u ovom decku, pošto svaki Murloc koji nije iz pomenute kombinacije je samo smetnja, jer može da pokvari kombo, kada odigrate Anyfin Can Happen, pa je on prvo što je izostavljeno iz ovog decka.
Ne znamo koliko dugo igrate Hearthstone, ali ukoliko ste dovaljno dugo u toku (u ovom slučaju bar dve godine) poznato vam je da je jedno vreme Warlock Murloc deck bio jedan od najjačih deckova u igri i svakako najbolji agresivni špil. Vremenom ga je zamenio klasični Zoo Warlock i Murloci su pali u zaborav, osim tu i tamo raznih pokušaja entuzijasta. Osnovni problem sa Murlocima je što veoma lako umiru, ali kod ovog špila to nije problem, jer vi i želite da umru, kako biste što pre spojili svih 7 za finiš sa ACH.
Jedan pravac razvoja ovog špila išao je ka vrlo sličnom Midrange Paladin decku koji je samo oslobodio mesta, kako bi ubacio odgovarajće Murloce. Ovakva verzija špila je zadržala sve „core“ Paladin karte, kao što su Shielded Minibot, Muster for Battle i Tirion, i generalno se igrala slično kao i Midrange Paladin, sa ACH kao jednim od win conditiona. Međutim, deck se sada malo pročisto i iskristalisao u jednu klasičnu kontrolu, bez suviše midrange elemenata. Špil obiluje načinima da se očisti tabla i neutrališu velike protivničke pretnje, a tu je i više načina da se healujete i tako preživite, kao i puno karata za draw, kako bi ste što brže došli do željenog komboa. Murloce koristite za kontrolu table i trejdovanje, što je posebno korisno protiv Aggro i midrange špilova. Consecration je dobar rani board clear, dok equality u kombinaciji sa Consecration ili Wild Pyromancer resetuje tablu. Trudite se da budete maksimalno „pohlepni“ sa igranjem Equalityja, gledajte da protivnika namamite da odigra što je više moguće pre nego što ih iskoristite, osim ukoliko, naravno, situacija ne nalaže hitno čišćenje. Velike pretnje neutrališete sa 2x Aldor Peacekeeper ili Keeper of Uldaman, koja takođe može da se koristi i ofanzivno.
Špil poseduje veliki broj načina za vuču karata, Acolyte of Pain je odličan protiv sitnih aggro miniona protivnika ili u kombinaciji sa Aldor Peacekeeprom koji spusti attack minionima na 1. Lay of Hands je najbolji način stabilizacije partije nakon što ste uspeli da se oslobodite pritiska, jer pored 3 karata, takođe vas leči za 8hpa. Tu je i primerak Solemn Vigiala, koji kada se pravilno iskoriti može da vas košta čak i nula mana, pogotovo u kombinaciji sa sa Doomsayerom. Doomsayer u ovom špilu je zanimljiv dodatak, retko ga viđamo van Freeze Magea, ali ovde odlično radi u početku partije, kada odigrate „tempo Doomsayera“ jednostavno ga bacite na tablu u trenutku kada protivik ima 1-2 miniona i kada su male šanse da može ga se reši, što vam neće samo očisiti tablu, već će vam dati i inicijativu, ali i priliku da Solemn Vigil odigrate jeftino. Na kraju, tu je i puno načina da lečite vašeg heroja, kako bi ste preživeli do trenutka kada možete da izvedete kombo. Pomenuli smo Lay on Hands, a tu je i 2x dobri stari Antique Healbot, a nisu bez značaja ni 2hpa koje dobijete sa svakim napadom Truesilver Championa. Mali dodatak je i uvek korisni Acidic Swamp Ooze, koga ćete jako ceniti u ovoj meti sa puno aggro Shamana i njihovim Doomhammerima.
Dakle, kao što vidite, špil je opremljen da preživi koliko je to moguće duže, da neutrališe sve pretnje protivniku, da vuče puno karata i da se iznova i iznova leči, dok ne dođe pogodan trenutak da se odigra Anyfin Can Happen. Puna kombinacija od jednom nanosi 30 damagea, ali možda vam nekada i nije potrebno toliko, pa možete i pre nego što umru svih sedam Murloca da ga odigrate. Zato je jako bitno da stalno pratite koje ste Murloce do tog trenutka odigrali i koji su vam umrli, kako bi znali šta će da se desi kada odigrate Anyfin Can Happen i na koliko damagea možete da računate. Ukoliko imate 2x Anyfin Can Happen već u ruci, prvi možete da odigrate i nešto ranije, ili za burst ili za kontorlu table, i onda će vam sledeći sasvim sigurno biti više nego dovaljan za lethal damage, pošto će da oživi i te nove Murloce, ukoliko vam umru u međuvremenu.
Ovaj špil nikako nije „top tier“ takmičarski špil, bar za sada, ali svakako ima puno potencijala i pre svega izuzetno je zabavan za igranje, vrti se oko originalne ideje, pa ukoliko hoćete da igrate nešto drugačije i da pritom ne gubite od svih aggro deckova na laderu, ovaj deck se preporučuje sam od sebe, a verujte mi, nema sjajnijeg osećaja nego kada odigrate Anyfin Can Happen i izrone 7 besnih Murloca da samelju protivnika.