Novi patch u kojem se pojavio Cho’gall doneo je i brojne druge izmene. Pored vizuelnih izmena i doterivanja (među kojima su najvažnije te što minimapa sada prikazuje kada neko koristi Hearthstone i što je “takedown” kolona podeljena na dve – kills i assists) velika izmena koja je stigla u Heroes of the Storm odnosi se na scaling tj. napredovanje igrača kroz nivoe kao i tajmer do ponovnog “rađanja” ubijenog heroja.
Zaključivši da u ranoj igri ako jedan tim ostvari veću prednost drugi ne može da ga sustigne (osim u ekstremnim situacijama) Blizzard je odlučio da promeni sistem napredovanja likova (ali i NPC karaktera širom mape) kako bi omogućio napetije i zabavne mečeve za sve. Sada nivo donosi oko 4% zdravlja i 4% snage udarca više nego prethodni, što reflektuje razvoj igre u kasnijim fazama odnosno višim nivoima. I dok će sada razlika u nivoima timova na početku biti smanjena, potrebno je istaći da će talenti i dalje voditi “glavnu reč” jer će na ovaj način biti bačen veći fokus na njih i njihovu primenu.
Ujedno, povećano je vreme ponovnog “rađanja” heroja nakon smrti, pa tako umesto 9 sada je potrebno 15 sekundi na prvom nivou, umesto 10 potrebno je 16 na drugom, na trećem je 17 umesto 11 i tako dalje sve do desetog nivoa kada vreme rađanja ostaje isto kao i do sada. Ovo će doprineti tome da timovi iskoriste vreme nakon ubijanja protivnika da izvrše zadatke na mapi, čime mogu da ostvare prednost, a ne da napreduju u nivoima i na taj način ostvare permanentnu nedostižnu razliku u odnosu na suparnike.
Dolaskom Towers of Doom mape (koja je i dalje na PTR serveru i nije na LIVE) broj mapa skočio je na 10 zbog čega je Blizzard odlučio da iz rotacije izbaci Haunted Mines, za sada. Mapa će naravno i dalje biti dostupna u custom partijama.