Poslednjih meseci igrači su često iz zabave eksploatisali jedan zanimljiv bug koji je omogućavao igračima da potpuno onemoguće protivniku da ima svoj potez. Radi se o karti Nozdormu, koja skraćuje poteze na 15 sekundi, i kombinaciji različitih animacija karata, koje traju dovaljno dugo da otkinu gotovo ceo potez od protivničkog kruga. Ranije je ovo rađeno sa dva Youthful Brewmastera, ali sa izlaskom The Grand Tournament ekspanzije, mehanika Joust omogućila je još efikasniji način zloupotrebe ovoga.
Ovo je sve bilo moguće jer je postojao jedan previd u načinu funkcionisanja animacija u igri, naime, moguće je zaređati nekoliko akcija jednu za drugom, od kojih svaka ima svoju animaciju koja traje određeno vreme i zatim kliknuti na dugme end turn. Ovo ne bi bio problem da server ne raspoznaje da se tehnički vaš krug još uvek nije završio, pa će tako vreme za potez vašeg protivnika teći, iako se sve animacije i akcije koje ste vi zaređali još nisu završile, što je u kombinaciji sa Nozdormu dovodilo do toga da možete do kraja partije da zaključate protivnika.
Od juče to više nije moguće jer je stigao hotfix koji je ispeglao situacije sa animacijama i Nozdormu, pa će ovo sada funkcionisati otprilike kako bi trebalo, koliko god karata odigrali i koliko god animacije trajale, protovnik će imati svoj ceo krug na raspolaganju, što je u slučaju Nozdomru, 15-ak sekundi.
Osim ovog problema, hotfix ispravlja još jedan “mali” problem, a to je da su neki Deck Trackeri mogli na osnovu loga da raspoznaju kartu koja je prikazana prilikom Jousta, i zatim da kažu igraču kada protivnik povuče tu kartu, što ovim hotfixom ne bi više trebalo da bude moguće.