Proteklog vikenda završen je QuakeCon, najveći događaj posvećen nekada id Software igrama a sada Bethesda naslovima (pod koje spada i QuakeCon). Jedna od glavnih tema svakako je bio DOOM i njegov reboot koji stiže u 2016 godini. Do sada smo videli kako izgleda kampanja za jednog igrača, kako izgleda multiplayer, saznali smo i da su mape koliko široke toliko idu i u “visinu” kao i da eSport nije primarni fokus prilikom razvoja.
Ono što smo dodatno saznali prateći Twitch sa panela, jeste da je DOOM izuzetno brza igra koja veliki fokus baca na konstantno kretanje i pucanje, što je Hugo Martin iz id Softwarea iskoristio da napravi analogiju iz naslova ove vesti. Po njemu je glavni junak DOOMa kao “Brus Li sa dvocevkom koji vozi skejtbord”. Takođe, brzina je posebno važna i kod neutralisanja protivnika jer se svi načini egzekucije obavljaju u 600 do 700 milisekundi, da bi igrač mogao da nastavi dalje i ne bude laka meta za protivnike.
Ono tšo se nekima neće dopasti je informacija da DOOM u startu neće podržati cooperativni mod za više igrača, već će takvu mogućnost morati da ubace sami gejmeri kroz modifikacije igre, kada se ona nađe u prodaji.