Iako YouTube privlači više gledalaca, Twitch ima veći prihod u industriji, sudeći po analizi Superdata. Novi izvešaj ove kompanije kaže da je industrija video sadržaja iz video igara vredna ukupno 3,8 milijardi dolara i da poseduje preko 486 miliona gledalaca širom sveta. Severna Amerika prednjači u ukupnoj listi sa 125 miliona gledalaca iz te grupe a po prognozama Superdata, broj gledalaca do 2017 godine će skočiti na neverovatnih 750 miliona (ukupno, ne samo u USA, naravno).
Takođe, po pitanju prihoda, prednjači opet Severna Amerika sa 1,49 milijardi ali je prati Evropa sa 1,14 milijardi i Azija sa 701 milion. Južna Amerika beleži “skromnih” 270 miliona dok ostatak sveta prihoduje sa samo 21 milion. Twitch je i dalje “prva kuća” za gejmere, YouTube pokriva mainstream, mada se i tu očekuju promene kroz lansiranje YouTube Gaming. YT takođe po pitanju igara privlači veći broj igrača odnosno video pregleda, ali Twitch sa druge strane generiše veće prihode i drži čak 43% zahvaljujući hardcore gaming publici. Iako se pojavljuje sve više novih igrača, svi oni zajedno drže tek 10% publike.
Na plaćene pretplate igrači su potrošili 890 miliona dolara a na reklame i plaćena sponzorstva biće potrošeno do kraja godine 2,9 milijardi dolara. U proseku, američki gejmeri na Twitchu doniraju 4,64 dolara po mesecu kreatorima sadržaja a oko 44% gledalaca livestreama plaća pretplatu, odosno troše oko 21$ na plaćene sadržaje.