… naravno, ne očekujte da ćete na njima moći da izvodite 360 okrete ili se vozite na gelenderu. Na ovaj način je Marty Stratton, producent igre, hteo da objasni da igra zapravo od igrača očekuje konstantno kretanje, pucanje i skakanje, a ne “čekanje u ćošku” kao i da su nivoi tako koncipirani da imaju dovoljno širokog i otvorenog prostora po kojem se možete kretati, čak i vertikalno a ne samo po horizontali.
Iako E3 trejler koji smo pogledali nije prikazao ništa od tog vertikalnog kretanja, Marti nas uverava da vertikalno igranje čak doneti i nekoliko različitih načina na koje možete savladati protivnike, načina na koji će oni reagovati na vas i uopšte, prilika da rešite “situaciju”. Igra poseduje i dupli-skok mehaniku, potpomaže gejmerima koji bi da brzo trče i još brže skaču i uopšte, predstavlja pravu pravcatu akciju, kako navodi Stratton.
Iako ovo odstupa od koncepta uskih hodnika po kojima je DOOM bio poznat (mada je imao, istini za volju, i otvorene delove) ostaćemo umereni optimisti i čekati proleće 2016 kada će se DOOM pojaviti za PC i konzole.