Naredna igra koju smo pogledali je novi Deus Ex. Grafika, solidna. Priča, zanimljiva. Izvođenje, slično prethodnom delu koji je bio jako zabavan. Jedini problem će imati oni koji od Deus Ex očekuju veliki korak napred u odnosu na prethodni deo. Mankind Divided je više nastavak priče, kao drugi deo istog romana. To drugima svakako neće smetati, posebno onima koji us veliki ljubitelji serijala, izuzev drugog dela, koji niko ne voli.
Square Enix je, očekivano, napravio dobar posao kreirajući čitav svet Deus Exa koji se, makar jednim delom, održava u futurističkoj Češkoj republici. Detaljima je posvećena velika pažnja pa ćete na sve strane videti tragove života i borbe, uplašene ljude, napuštene prodavnice… Gameplay je identičan kao i uvek do sada pa imate veću mogućnost izbora na koji način želite da igrate – da pucate na sve strane, da se prikradate, da ubijate na blizinu, da samo onesvešćujete … izbor je na vama. Jedna od novih augmentacija koje Adam koristi zove se, pogađate – Tesla augmentacija. Tesla bi verovatno bio zadovoljan pošto ova augmentacija, iako koristi struju, samo onesvešćuje do četiri protivnika, ali ih ne povređuje. Drugi zanimljivi novitet je da neutralisanje protivnika na blizinu možete uraditi neprimetno, tako da nakon uspešnog eliminisanja i dalje ostajete skriveni a ne otkrivate svoju poziciju.
Napad sa visine odnosno uopšte, vertikalnost u Deus Ex podignuta je na viši nivo (pun intended), pa ćete sada znatno više nego u prethodnom delu ići gore-dole, liftom, stepenicama i na svaki drugi način. Ovo naravno donosi i nove napade poput Ikarusa, skoka sa velike visine pravo protivnicima na glavu.
Grafički, kao što smo pomenuli, igra na prvi pogled izgleda slično kao prethodnik. Ipak, Square Enix ekipa je u igru ubacila veliki broj poboljšanja, poput direktnih grafičkih unapređenja pa sve do suptilnih promena fonta, jasnijih komandi i slično. Ukoliko se odlučite da razrušite sve pred sobom sigurno će vam se dopasti novi štit koji vas pretvara u hodajući tenk, poput nevidljivost, razni skeneri i radari i veliki arsenal bombi.
Pored standardnih borbi sa “glavonjama” na koje smo navikli, oružjem i silom, “kraljice” ćete savladati i pacifističkim metodama, odnosno verbalnim ubeđivanjem i pobedom u diskusiji. Malo social skillsa nikada nije bilo na odmet, zar ne? Naravno, od vašeg uspeha u diskusiji sa glavonjama ali i “običnim” likovima, zavisi koliko ćete uspešno izaći iz susreta i saznati korisnih informacija, ili pak ostati bez njih uz potrebu da se dalje snalazite na koji god način umete.
Izlazak igre očekuje se početkom 2016 na PlayStation 4, Xbox One i PC platformama.