Gearbox je najavio Battleborn, novi FPS koji u sebi poseduje veliki broj drugih žanrova – RPG, borbene igre, online multiplayer igre pa čak i uticaj crtanih filmova. Igra poseduje 25 različitih likova od kojih smo i u prilici bili da probamo “samo” 10. Ukoliko se pitate zbog čega igra ima toliko likova, podsetićemo vas da je Gearbox napravio Borderlands sa preko “milijardu” oružja.
Pored singleplayer priče igra poseduje i multiplayer. U priči za jednog igrača saznajemo da je univerzum pred nestajanjem i da je aktivna samo jedna jedina zvezda i planete oko nje. Naravno, kako je Borderlands imao Claptrapa, slično je i sa Battleborneom. I on poseduje svog ćaknutog lika koji je vaš lični asistent. Grafika predstavlja nešto između Team Fortressa, WildStara i Borderlandsa, uz pokoji detalj iz Blizzard Overwatcha, koji će zasigurno biti glavna igra sa kojom će se Battleborn takmičiti ali i upoređivati. Sistem klasa je dobro poznat i u njemu nema puno iznenađena – Inženjer pravi građevine, lik pod imenom “Bow” (luk) naravno kao glavno oružje koristi luk i strelu, tu je i lik koji koristi mentalne moći i ume da se teleportuje, potom mala veštica koja poziva moći iz samog pakla, lik koji voli da napada iz vazduha i tako dalje.
RPG elementi ogledaju se u i “drvu iskustva i znanja” koje je u odnosu na Borderlands dodatno pojednostavljeno – ovde birate jedno od dva moguća unapređenja na svakom iskustvenom nivou. Možda je tako i bolje, jer daje dovoljno izbora i stvara dovoljno kombinacija ali ipak ne zamara potrebom da isuviše razmišljate o tome na šta da potrošite svoje poene.
Igrivost je dobro poznata iz Borderlandsa, mada deluje pomalo jednostavnija i okrenuta borbi prsa u prsa – ipak se Borderlands više zasnivao na borbama vatrenim oružjem. Na demou koji smo pogledali a kasnije i odigrali, učinilo nam se takođe i da je gameplay pomalo usporen kao i da je pogled glavnog junaka više zumiran nego inače – i pokriva manji deo vidljivog polja. Utisak se nije promenio ni kada smo krenuli sa igranjem – u pitanju je nešto sporiji Borderlands. Odnosno, nešto poput Borderlands The Pre-Sequel. Ovo sve ima smisla iz prostog razloga što je veliki broj klasa zavistan od borbe prsa u prsa, što nije lako ubaciti u igru organizovanu oko okršaja na daljinu. I znate šta, Battleborn je zabavan naslov.
Svaka jedinica poseduje svoj tip napada, specijalni napad kao i tri “magije” od kojih svaka u igru unosi nešto novo. Mali detalj koji smo primetili i moramo da zamerimo je nedostatak osećaja činjenja štete protivniku i toga da niste baš sigurni da li udarate jedinicu ispred sebe. Iako je u pitanju timska igra, ne poseduje puno timske zavisnosti kao naslovi poput Evolve pa će i soleri ali i oni koji vole da imaju privid toga da igraju u timu, biti zadovoljni. Naravno, očekujte da vas niko neće oživeti ako padnete u borbi u slučaju da igrate sa neiskusnim timom.
Battleborn izlazi za Xbox One, PlayStation 4 i PC već u oktobru ove godine.