Youtube je juče predstavio njihov najnoviji projekat, YouTube Gaming. U pitanju je online servis i aplikacija koja će pokušati da parira popularnom streaming sajtu Twitch, ali i da ga prevaziđe višestruko. Kako stoji u uvodnom tekstu prezentacije, cilj ovog servisa je da na jednom mestu ponudi igračima sav mogući sadržaj koji ih zanima, potpuno filtriran od ostalog sadržaja na internetu. Preko 25 000 igara imaće svoje specijalizovane stranice na koje će korisnici moći da se besplatno pretplate, i u okviru tih stranica će nailaziti na sav relevantan sadržaj u vezi te igre – vesti, klipovi, streamovi, e-sport i ostali sadržaji tog tipa.
YouTube Gaming će takođe imati i potpuno novu streaming platformu koja bi u sebi trebalo da sadrži najnovije tehnologije koje bi poboljšale kvalitet strimovanja, ali i olakšale strimerima da svoj sadržaj dele i obrađuju, poput mogućnosti automatskog konvertovanja sadržaja stream sesije u youtube klip. Korisnici koji se pretplaćuju na određene igre će imati na uvid igrače koji streamuju sadržaj te igre, i na osnovu njihovih interesovanja dobijati preporuke i notifikacije za određeni sadržaj koji bi mogao da ih zanima. Search engine u okviru ovog servisa će biti filtriran tako da prikazuje isključivo gaming sadržaj sa interneta, što je u prezentaciji jednostavno objašnjeno tako da ako kucate “call” dobićete Call of Duty sadržaj, a ne recimo pesmu “Call me maybe”.
YouTube gaming bi trebalo da startuje sa radom ovog leta, a servis će, nažalost, u početku biti dostupan samo korisnicima iz Velike Britanije i SAD-a. Da se podsetimo, prošlog leta je YouTube ( odnosno Google) bio u igri da i sam kupi Twitch.tv, ali je zbog problema u pregovorima ta kupovina propala, pa je twitch kupio jedan drugi veliki igrač, Amazon.