Umbra je novi akcioni RPG na kome radi francuski razvojni studio Solarfall Games i koja bi trebala 13. maja da se pojavi u obliku Kickstarter projekta.
Nekoliko dana pre velikog događaja Solarfall Games predstavio je dva elementa u igri za koje se nadaju da će biti interesantni igračima, a da će njihova Kickstarter kampanja biti uspešna. To su: Resource Opposition i Elemental Effect Interaction. Resource Opposition je zanimljiv sistem razvoja lika tokom igre koji deluje na sledeći način – na primer ako bacite magiju koja inače troši Mana resurs onda će se pool tog resursa uvećati, dok će druga dva (Rage i Stamina) da se smanje. Isti princip važi i za ostale resurse što praktično znači da što više upotrebljavate jedan sistem borbe to više vaš lik naginje ka arhetipu određene klase. S druge strane Elemental Effect je sistem vrlo sličan onome koji smo mogli da vidimo u igri Divinity: Original Sin gde razni elementi (vatra, voda, zemlja, vazduh itd.) međusobno interaguju na interesantne načine, pa je moguće zalediti protivnika pre udarca što će povećati snagu istog ili smanjiti štetu od vatre korišćenjem magija koje su vodenog tipa.
Koliko god da je Elemental Effect u kategoriji “već viđenog” moramo priznati da nam se Resource Opposition baš svideo, a svakako pozajmljivanje ideja iz drugih igara ne mora da bude nužno loše dokle god su one dobro primenjene u igri. Da li isto mišljenje dele potencijalni Kickstarter bekeri videćemo u periodu od mesec dana posle 13. maja.