Imali smo prilike da probamo nove igre koje za nas sprema ekipa NeoCore Games iz Mađarske. U pitanju je treći deo Van Helsing serijala kao i potpuno nova intelektualna svojina, Deathtrap. Što se tiče Van Helsinga, čini se da će najveće oduševljenje biti među onima koji su aktivno odigrali prvi i drugi deo, jer se treći može posmatrati kao svojevrsni add-on. Zbog čega? Upravo iz razloga što je razvojni ciklus igre dosta kratak, samo godinu dana, a u tom ciklusu relativno mala ekipa iz NeoCore games nije u prilici da iznedri prevelike novitete niti dramatično da poboljša svoj engine. Upravo iz tog razloga noviteti u trojci baziraju se mahom na ispravkama onoga što je smetalo igračima kao i na proširenju priče mimo dešavanja u prva dva dela. Iz tog razloga je i važno pomenuti da oni koji žele da krenu sa igranjem ne bi trebalo da to urade sa Van Helsingom 3, kada se bude pojavio krajem godine, već da zapravo odigraju prvo keca pa potom dvojku.
Deathtrap sa druge strane je NeoCore pogled na Tower Defense tip igara, žanr koji je doživeo svoj procvat pre dve do tri godine a koji se danas mahom nalazi na mobilnim platformama. Neocore je odlučio da igru izda za PC, uz izdanje i za Xbox One ali tek pola godine do godinu dana nakon PC verzije. Ono što je važno istaći jeste da ovaj naslov deli univerzum sa Van Helsingom i zapravo koristi jednog od sporednih likova iz VH-a kao glavnog junaka u Deathtrapu. To takođe znači da igra koristi isti engine, da je vizuelno jako slična i da sam HUD i sve ikonice deluju skoro identično kao one u Van Helsingu. Koncept je veoma jednostavan a podrazumeva izgradnju tornjeva koji će vas braniti od talasa protivnika. Jedina izmena u ovom pogledu kod DeathTrapa u odnosu na druge Tower Defense igre je u tome što ovde imate unapred određene pozicije na kojima možete postaviti zamke, što nije svako polje za koje biste očekivali da može da se iskoristi u tu namenu, što će pomalo iznenaditi i zbuniti one koji su iskusni u žanru. Pored postavljanja i kasnijeg unapređivanja zamki, kontrolišete i glavnu junakinju koja baš kao i u drugim tower defense igrama koje imaju glavnog heroja, može i sama da učestvuje u borbama napadima ali i bacanjem magija. Borbama vaš heroj odnosno heroina napreduje i dobija mogućnost da izuči nove magije i poteze.
Imajući u vidu da je scena igara ovog tipa na PC-ju dosta skromna, čini se da će Deathtrap doživeti izvesni uspeh kod publike, čak i kod onih koji nisu igrali Van Helsing jer iako dele isti univerzum, nisu direktno povezani naslovi ni na koji način, osim izvesnih fragmenata priče koji vam neće niti značiti niti smetati u ovakvom tipu video igara.