Legendarni zmaj Nozdormu spada u jedne od najkreativnijih karata u Hearthstoneu sa tehničke strane. Njegov efekat bi trebalo da skrati svaki turn na svega 15 sekundi. Ali je u praksi kroz sve ove godine postao popularan po neslavnoj tituli jedne od najbagovitijih karata u Hearthtsoneu.
Problem je u tome što server počinje da računa vreme protivniku onog trenutka kada vi kliknete na “end turn” dugme, ali sa ovako malim vremenom to se moglo zloupotrebljavati uz pomoć karata koje imaju druge animacije. Pa su tako postojali “Panda Nozdormu” deckovi, “Joust Nozdormu” deckovi i slično, i svi oni su zloupotrebljali ovo do kranjih granica tako što naređaju više animacija nakon što odigraju Nozdormu i onda protivnik praktično potpuno izgubi svoj potez. Ovaj je problem navodno bio rešen pre par pečeva, ali Nozdromu ne prestaje da iznenađuje.
Problem je sada otišao u potpuno drugom pravcu, dosta je teži za eksploatsanje jer vam ne može doneti direktnu pobedu, ali to ne znači da je manje problematičan. Naime, ekipa koja radi popularne Hearthstone Science klipove je ustanovila da ukoliko odigrade Nozdormu taman pre nego što vas se završi potez, dobićete još dodatnih 15 sekundi, a ukoliko je ubijete, ili na bilo koji drugi način uklonite sa table, takođe u trenutak završetka poteza, dobijate još čitavih 60 sekundi.
Poprilično nepraktično i teško za izvođenje, te bez realnog prostora za neko eksploatisanje kao gorepomenuti bagovi, ali su sa ovakvim eksperimentom uspeli da naprave turn koji je trajao skoro 6 minuta! Za poređenje, standardni turn u Hearthstoneu traje 75 sekundi. U teoriji je uz vrlo specifičan setup moguće napraviti čak i beskonačan turn!
Pogledajte video snimak ovog njihovog eksperimenta sa potezom koji traje preko 5 minuta: