Danas se na zvaničnom Youtube kanalu Hearthstonea pojavila 4. po redu epizoda serijala Designer Insights, sa starijim dizajnerom Benom Brodom, nezvaničnim “zaštinim licem” Hearthstonea. U prethodnim epizodama govorio je Brode o zanimljivim temama, kao što su: zašto “loše” karte moraju da postoje, kako Team 5 prilazi balansu i nerfovanju karata, kako izbeći “power creep” i kako premostiti barijeru koju novi igrači imaju sa pojavom sve više i više sadržaja.
U današnjoj epizodi tema je nešto sa čime se mnogi razvojni timovi često susreću, a to su “tihi” periodi rada, tokom kog malo informacija stiže do publike, pa igrači postaju nervozni i stiče se utisak da “oni tamo uopšte ni ne rade ništa”. Ben priča kako razume da ovo može negativno da utiče na odnos između developera i igrača, ali objašnjava da su takvi periodu potrebni, jer mnoge novine prolaze kroz brdo testiranja i promena, pre nego što budu spreme za obelodanjivanje i prikazivanje igračima i široj publici.
Tako je Brode pričao da su na dizajnu i stvaranju Tavern Brawla radili maltene još pre nego što je i sam Hearthstone zvanično izašao, a da su ga najavili tek kada je bio spreman da se implementira u igru. Kao negativan primer prerane objave novog sadržaja, Brode je pričao o Naxxramasu, na koji su igrači dugo čekali od trenutka najave, a izlazak te avanture se toliko razvukao da je na kraju fraza “OMG Naxx OUT!” postala masovni meme i ostala urezana kod igrača do dana današnjeg.
Celu epizodu možete videti na klipu ispod: